Vår i trädgården!

I helgen ägnade vi oss åt trädgården. Vi fick hjälp av en av Hans arbetskamrater att köra bort grenar och sly från de fällda träden och sen passade vi på att vårstäda i trädgården samtidigt. Efter vårt arbete var det på kvällen fortfarande så varmt ute, att vi kunde plocka fram trädgårdsmöblerna och dricka kaffe i kvällssolen!


2 Comments:
Ser härligt ut!!
Pysslandet i vår trädgård har också dragit igång, men tycker inte det är jättekul tyvärr.
Ni ser ju dock ut att trivas bra nära jord och buskar (hihihi)
Hörs snart
kram på er från fam i säve!!!!!!!
Visst trivs vi i trädgården - särskilt när solen passar på att kika fram!
Kul att ni kommer hit och tittar på hus och trädgård på riktigt snart!
Skicka en kommentar
<< Home