Talludden - Skattkärrsvägen 64

Välkommen till Lena, Hans och Asta!

2007-02-26

Filmtips!

En liten kul film om våra vänner robotarna.

http://www.youtube.com/watch?v=S4iseN_7wPY

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygg film med bra musik, men lite otäck. Vilka avsikter har den stora roboten visavi den mindre?
Börje

27/2/07 11:01  
Blogger Hans said...

Förstår dina funderingar, det hela kan åtminstone tyckas röra sig om lite väl ensidigt initiativ (dessutom från en till synes fysiskt överlägsen gestalt)..
Vi kan ju egentligen inte prata helt för Roys räkning heller (han är ju inte en helt timid robot kan vi ju säga) - men vi har fjärrkontrollen i alla fall!

27/2/07 20:30  

Skicka en kommentar

<< Home