Bröllopsbilder
Här är lite bröllopsbilder..
Vi var först nere i Skattkärrsviken och fotade - fantastiskt fint, men kallt som sjutton! Det blåste iskalla vindar. Och på eftermiddagen kom också vintern! Det snöade så vi nästan inte tog oss ut till Ölme prästgård där vi skulle äta middag och fortsätta firandet efter vigseln.


Hur som helst lugnade sig snöandet senare på kvällen och vi kunde gå ut och fota lite i en gatlykas sken.. Nästan som i Narnia!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home