Talludden - Skattkärrsvägen 64

Välkommen till Lena, Hans och Asta!

2006-11-07

Soffa

Igår var vi och kollade på soffor. Börjar bli dags att beställa om vi ska hinna få den innan jul. Fast vi kunde inte bestämma oss (som med allt annat som vi ska göra större investeringar i)... Fast jag hittade en soffa som jag vill ha! Den var jättemjuk och fluffig och så skön att jag nästan somnade. Fast priset talar emot den. Vi får se vart vi hamnar..

3 Comments:

Blogger Na Kain said...

Soffan ser skön ut, så jag kommer stödja köpet av den!

14/11/06 13:27  
Blogger Lena said...

Ja, vi bestämde oss faktiskt till slut för just denna soffa, i samma tyg som den har.. Nu hoppas vi bara att den kommer innan jul så man kan sitta i den och titta på Karl-Bertil Jonssons julafton..

15/11/06 18:06  
Blogger Lena said...

nej, det blir nog ingen soffa till jul.. vecka 1 kommer den enligt butiken.. men vi ska väl inte hänga framför tv:n hela julen i alla fall.. nu finns det en extra anledning att spela spel och gå på promenad istället.. ;-)

11/12/06 15:17  

Skicka en kommentar

<< Home