Dörrpost
Vi har drabbats av förkylningar (först Hans och sen jag), och därför har renoverandet inte gått i någon hög takt direkt.. Den målning av taket i gröna rummet som vi tänkte vi skulle gjort för två helger sedan blir nog av först kommande helg.
Men vi har inte varit sjukare än att vi inte orkat med minde pyssel, så de två senaste helgerna har vi satt dörrposten mellan gröna och blåa rummet på plats, spacklat och målat. Nu ser det nästan ut som om dörren aldrig varit på något annat ställe..!


Idag har elektrikern varit här också, så nu har vi äntligen takljus i blåa(arbets)rummet igen!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home