Ny bil!
Nu har vi äntligen fått vår nya bil! Vi bokade den i slutet på november, men lite strul och julhelgen har gjort att den inte blivit klar förrän nu (registreringspapper, dragkrok m.m.). Men nu är den vår och vi är mycket nöjda. Inget fel på den gamla egentligen, men den kändes lite för tekniskt avancerad för att våga ha för länge - förr eller senare kommer något krångla och då blir det dyrt.. Så nu har vi bytt till en lite enklare bil, som också har lite bättre lastutrymme och som känns lite mer rymlig. Vår fjärde Citroën. :-) Även denna miljöbilsklassad och med bra resultat i krocktester.




1 Comments:
Oj, snygg! Något för fembarnsfamiljen!/BGB
Skicka en kommentar
<< Home