Mera vinter
Snön hade nästan smällt bort, innan vintern bestämde sig för att komma tillbaks häromdagen. På bara några dagar har vi fått massor med snö igen. Idag är det strålande väder och vi har varit ute och lekt i snön och skottat hela förmiddagen! Vi tog även en tur till Konsum och köpte semlor, och fikade ute i solskenet. Solen värmer skönt och det kändes inte kallt alls, trots att det är drygt 10 minus här.
Asta har hela sitt liv vägrat ha tofsar i håret (med undantag av sin ettårsdag), men idag sa hon helt plötsligt att hon ville ha pippi-tofsar. Otroligt gulligt och hon ser genast lite äldre ut.
Förra helgen fick jag och Hans prova på att vara trebarns-"föräldrar". Wilma och Meja var här några timmar så Anna och Pelle kunde få gå på bio och vara själva en stund. Lite jobbigt att konkurrera om uppmärksamheten tyckte Asta först, men efter att vi pratat om det så gick det hur bra som helst - både för barn och vuxna.


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home