Vinter
Här i Värmland har vi haft det väldigt kallt de senaste veckorna, så kallt att man inte kunnat vara ute och leka. Men dagarna efter jul har varit bättre. Idag var det "bara" minus 12 grader när jag och Asta var ute och lekte. Vi har inte fått så mycket snö som i stora delar av övriga landet, men vi har ändå några decimeter nu. Kul att det kommer snö tycker Asta, för då kommer det också traktorer som skottar!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home