Talludden - Skattkärrsvägen 64

Välkommen till Lena, Hans och Asta!

2010-02-22

Vilken vinter!

Vilken otrolig vinter vi har i år! Massor med snö, och det bara fortsätter komma mer. Och kallt. Det har inte töat en enda dag sedan den första snön kom i mitten på december. I natt hade vi -25 grader igen. Asta tycker att det är väldigt tråkigt att inte få gå ut, men nu är hon dessutom förkyld igen, så hon får hållas inne.