Talludden - Skattkärrsvägen 64

Välkommen till Lena, Hans och Asta!

2009-02-15

Sovrum

I helgen har vi äntligen fått tid och inspiration att fixa med inredningen i sovrummet - satt upp gardiner, lampor och sängbord. Så nu börjar det kännas som ett riktigt rum och riktigt trevligt! Vi har fortfarande kvar att fixa lite lister och så, men det får vänta till våren när man kan vara utomhus och måla (lösningsmedelsbaserad färg och småbarn går inte så bra ihop).
Här kommer lite före och efter-bilder:

Japp, vi har passat på att köpa en ny säng också - 120 kändes lite trångt när vi nu är tre som ska få plats, så nu samsas vi på 160 cm.