Skörd!
Var ute och skördade lite igår. Det mesta verkar trivas väldigt bra i mina små odlingslådor. Fast vissa saker vägrar envist komma trots upprepade försök med sådd.. Vaxbönor och plocksallad vill inte växa alls. Men mycket annat vill! Sockerärterna har i flera dagar försökt kalla på min uppmärksamhet, och igår hadejag äntligen lite tid. Lite annat fick också följa med in och blev sen en härlig skörde-fisksoppa!
Det är som en dröm att äntligen få ha sin egen trädgård och odling och testa olika saker och tänka ut!


0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home